Nauczanie matematyki i informatyki
Studia I stopnia, Profil ogólnoakademicki, Studia stacjonarne
| Nazwa | WYK | CW | LAB | PRA | ECTS | Egzamin |
|
Rok I, semestr 1 |
||||||
| Kultura języka polskiego z emisją głosu | 0 | 30 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| Podstawy informatyki | 15 | 0 | 30 | 0 | 4 | NIE |
| Matematyka elementarna | 0 | 45 | 0 | 0 | 3 | NIE |
| Matematyka szkolna – ISCED poziom 1 | 0 | 30 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| Podstawy pedagogiki dla nauczycieli | 15 | 0 | 0 | 0 | 2 | TAK |
| Podstawy psychologii dla nauczycieli | 15 | 0 | 0 | 0 | 2 | TAK |
| Programowanie w języku Python | 15 | 0 | 30 | 0 | 3 | NIE |
| Programowanie wizualne | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | NIE |
| Szkolenie BHP | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | NIE |
| Wstęp do algebry i teorii liczb | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | TAK |
| Wstęp do matematyki | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | TAK |
| SUMA | 125 | 165 | 75 | 0 | 30 | |
|
Rok I, semestr 2 |
||||||
| Algorytmika | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | TAK |
| Dydaktyka ogólna | 0 | 30 | 0 | 0 | 3 | NIE |
| Geometria elementarna | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | TAK |
| Język obcy 1 | 0 | 30 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| Narzędzia informatyki | 0 | 0 | 30 | 0 | 2 | NIE |
| Podstawy pedagogiki dla nauczycieli | 0 | 15 | 0 | 0 | 1 | NIE |
| Podstawy psychologii dla nauczycieli | 0 | 15 | 0 | 0 | 1 | NIE |
| Przygotowanie do praktyk | 0 | 10 | 0 | 0 | 1 | NIE |
| Wychowanie fizyczne | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | NIE |
| Algebra liniowa | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | TAK |
| Wstęp do analizy matematycznej | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | NIE |
| SUMA | 105 | 205 | 60 | 0 | 28 | |
| Podsumowanie I rok | 230 | 370 | 135 | 0 | 58 | |
|
Rok II, semestr 3 |
||||||
| Analiza matematyczna 1 | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | TAK |
| Dydaktyka matematyki i informatyki | 30 | 30 | 30 | 0 | 7 | TAK |
| Język obcy 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| Podstawy diagnostyki edukacyjnej dla nauczycieli | 0 | 20 | 0 | 0 | 1 | NIE |
| Podstawy psychologii dla nauczycieli | 0 | 15 | 0 | 0 | 1 | NIE |
| Praktyka hospitacyjna z informatyki | 0 | 0 | 0 | 30 | 2 | NIE |
| Praktyka hospitacyjna z matematyki | 0 | 0 | 0 | 30 | 2 | NIE |
| Programowanie obiektowe | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | TAK |
| Wychowanie fizyczne | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | NIE |
| Elementy kombinatoryki | 0 | 30 | 0 | 0 | 3 | NIE |
| Laboratorium zastosowań edukacyjnych z informatyki | 0 | 15 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| SUMA | 90 | 200 | 60 | 60 | 30 | |
|
Rok II, semestr 4 |
||||||
| Analiza matematyczna 2 | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | TAK |
| Język SQL w bazach danych | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | TAK |
| Geometria analityczna | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | TAK |
| Informatyczne rozwiązywanie zadań matematycznych | 0 | 0 | 30 | 0 | 2 | NIE |
| Informatyka szkolna – ISCED poziom 2 | 0 | 15 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| Język obcy 3 | 0 | 30 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| Matematyka szkolna – ISCED poziom 2 | 0 | 15 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| Warsztaty z podstaw pedagogiki dla nauczycieli | 0 | 15 | 0 | 0 | 1 | NIE |
| Warsztaty z podstaw psychologii dla nauczycieli | 0 | 15 | 0 | 0 | 1 | NIE |
| Praktyka hospitacyjno-uczestnicząca z informatyki | 0 | 5 | 0 | 25 | 1,5 | NIE |
| Praktyka hospitacyjno-uczestnicząca z matematyki | 0 | 5 | 0 | 25 | 1,5 | NIE |
| Algebra komputerowa | 0 | 15 | 0 | 0 | 1 | NIE |
| Bezpieczeństwo uczniów w szkole i poza nią | 0 | 2 | 0 | 0 | 0,2 | NIE |
| Pierwsza pomoc przedmedyczna | 0 | 6 | 0 | 0 | 0,5 | NIE |
| Prawne aspekty pracy szkoły | 0 | 4 | 0 | 0 | 0,3 | NIE |
| SUMA | 90 | 187 | 60 | 50 | 30 | |
| Podsumowanie II rok | 180 | 387 | 120 | 110 | 60 | |
|
Rok III, semestr 5 |
||||||
| Dydaktyka informatyki | 0 | 30 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| Dydaktyka matematyki | 0 | 30 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| Język obcy 4 | 0 | 30 | 0 | 0 | 4 | TAK |
| Moduł matematyczny I | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | TAK |
| Numeryczne metody obliczeniowe | 15 | 30 | 0 | 0 | 3 | TAK |
| Praktyka ciągła z informatyki | 0 | 5 | 0 | 35 | 1,5 | NIE |
| Praktyka ciągła z matematyki | 0 | 5 | 0 | 35 | 1,5 | NIE |
| Projekt dydaktyczny | 0 | 15 | 0 | 0 | 3 | NIE |
| Seminarium | 0 | 15 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie oświaty | 0 | 20 | 0 | 0 | 1 | NIE |
| Rachunek prawdopodobieństwa | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | TAK |
| Metodyka rozwiązywania zadań konkursowych | 0 | 30 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| SUMA | 75 | 270 | 0 | 70 | 32 | |
|
Rok III, semestr 6 |
||||||
| Informatyczne wspomaganie pracy nauczyciela | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | NIE |
| Moduł matematyczny II | 0 | 45 | 0 | 0 | 4 | NIE |
| Praktyka śródroczna psychologiczno-pedagogiczna | 0 | 0 | 0 | 20 | 1 | NIE |
| Seminarium | 0 | 15 | 0 | 0 | 5 | NIE |
| Technologie internetowe i systemy CMS | 15 | 0 | 30 | 0 | 3 | TAK |
| Portfolio dydaktyczne | 0 | 30 | 0 | 0 | 5 | NIE |
| Warsztaty z koncepcji nauczania | 0 | 15 | 0 | 0 | 2 | NIE |
| Grafika i multimedia | 15 | 0 | 30 | 0 | 3 | NIE |
| Unixowe systemy operacyjne | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | NIE |
| Ochrona własności intelektualnej | 0 | 15 | 0 | 0 | 1 | NIE |
| SUMA | 30 | 120 | 120 | 20 | 30 | |
| Podsumowanie III rok | 105 | 390 | 120 | 90 | 62 | |
| 515 | 1147 | 375 | 200 | 180 | ||
Objaśnienie:
ISCED – Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Edukacji (ISCED) to system służący do gromadzenia, zestawiania i analizowania statystyk dotyczących edukacji, porównywalnych na szczeblu międzynarodowym.
Lista przedmiotów do wyboru w ramach poszczególnych modułów.
Moduł matematyczny I
- Analiza matematyczna 3
- Teoria miary i całki
Moduł matematyczny II
- Filozofia i historia informatyki
- Filozofia i historia matematyki
Warsztaty z koncepcji nauczania
- Koncepcja nauczania wyprzedzającego
- Ocenianie kształtujące
- Grywalizacja w edukacji
Laboratorium zastosowań edukacyjnych z informatyki
- Programowanie Python w sterowaniu robotami
- Szkolenia Akademia LEGO Education
- CS Unplugged
- Robotyka w edukacji
